Certyfikaty kwalifikowane, podpis elektroniczny, e-podpis


Certyfikaty kwalifikowane (podpis elektroniczny) - prowadzimy sprzedaż certyfikatów oraz prowadzimy punkt potwierdzania tożsamości. Wszystkie formalności związane z procesem wydania certyfikatu kwalifikowanego załatwimy na miejscu podczas jednej wizyty.

Posiadamy uprawnienia do wydawania certyfikatów kwalifikowanych w trybie ekspres nawet w 24 godziny.


Oprogramowanie niezbędne do podpisywania dokumentów:

ProCertum Card Manager - program do zarządzania certyfikatami

ProCertum SmartSign - program do podpisywania dokumentów


Odnowienie certyfikatu kwalifikowanego CERTUM

Odnowienie podpisu elektronicznego CERTUM przedłuża okres jego ważności o kolejny 1 rok lub 2 lata.

Odnowiony certyfikat kwalifikowany może posiadać okres ważności rozpoczynający się do 90 dni od momentu jego wydania - tym samym można odnowić posiadany certyfikat tak aby był on ważny dopiero od momentu wygaśnięcia poprzedniego.

UWAGA: Zaleca się by odnowienie rozpocząć przynajmniej 14 dni przed upływem terminu ważności certyfikatu. Pozwoli to uniknąć dodatkowych kosztów związanych z wydaniem nowego certyfikatu kwalifikowanego.

CENA:

ważność 1 rok : 146 zł brutto

ważność 2 lata : 190 zł brutto

 


Zestaw CERTUM Bez czytnika to zestaw do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego przeznaczony dla Klientów posiadających czytnik kart kryptograficznych, Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany może być wykorzystywany przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji.

Na zestaw składają się:

Karta kryptograficzna standard
Płyta z oprogramowaniem.

Zastosowanie:

- składanie formularzy do KIO (Krajowej Izby Odwoławczej)
- składanie pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym
- kontakty drogą elektroniczną z ZUSem (w programie Płatnik)
- składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRSu
- składanie e-deklaracji podatkowych
- korespondencja z GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych)
- podpisywanie faktur elektronicznych
- składanie e-deklaracji do UFG (Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny)
- korespondencja z urzędami administracji publicznej
- zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
- udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
- komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej)

CENA:

ważność 1 rok : 244,77 zł brutto

ważność 2 lata : 293,97 zł brutto

 


CERTUM Standard to kompletne urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, składające się między innymi z certyfikatu kwalifikowanego, karty kryptograficznej (nośnik certyfikatu) oraz czytnika kart kryptograficznych.

Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany może być wykorzystywany m.in. przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji.

Na zestaw składają się:

Czytnik kart ACS ACR38 USB
Karta kryptograficzna standard
Płyta z oprogramowaniem

Zastosowanie:

- składanie formularzy do KIO (Krajowej Izby Odwoławczej)
 - składanie pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym
- kontakty drogą elektroniczną z ZUSem (w programie Płatnik)
- składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRSu
- składanie e-deklaracji podatkowych
- korespondencja z GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych)
- podpisywanie faktur elektronicznych
- składanie e-deklaracji do UFG (Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny)
- korespondencja z urzędami administracji publicznej
- zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
- udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
- komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej)

CENA:

ważność 1 rok : 293,97 zł brutto

ważność 2 lata : 343,17 zł brutto



Zestaw CERTUM Mini to kompletne urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, składające się z certyfikatu kwalifikowanego, mini karty kryptograficznej (nośnik certyfikatu) oraz poręcznego czytnika kart kryptograficznych. Dzięki niewielkim rozmiarom czytnika kart kryptograficznych oraz karty kryptograficznej, zestaw CERTUM mini jest bardzo wygodny w użyciu i wprost idealny dla klientów poszukujących rozwiązań mobilnych. Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany może być wykorzystywany przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji.

Na zestaw składają się:

Czytnik kart ACS ACR38T Plug-in
Karta kryptograficzna
Płyta z oprogramowaniem.

Zastosowanie:

- składanie formularzy do KIO (Krajowej Izby Odwoławczej)
- składanie pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym
- kontakty drogą elektroniczną z ZUSem (w programie Płatnik)
- składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRSu
- składanie e-deklaracji podatkowych
- korespondencja z GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych)
- podpisywanie faktur elektronicznych
- składanie e-deklaracji do UFG (Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny)
- korespondencja z urzędami administracji publicznej
- zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
- udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
- komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej)

CENA:

ważność 1 rok : 306,27 zł brutto

ważność 2 lata : 355,47 zł brutto